čtvrtek 31. ledna 2013

Essence Berry me home+More than words

Kombinace dvou limitkových laků Essence, Berry me home (limitka Home Sweet Home) a More than words (z Hugs and kisses). Nevím proč, ale tahle kombinace mě moc nenadchla, na nehtech jsem ji měla den a pak to šlo dolů...nějak jsem se v tom necítila. Z hlediska vlastností nemám výtky, Berry me home dobře kryje ve 2 vrstvách, představovala jsem si teda, že bude víc do vínova a More than words je čirý s třemi velikostmi třpytek v různých barvách-červená, vínová, růžová, zlatá. Plusem je, že More than words a také Dreams for sale, který už jsem zmiňovala dříve, se poměrně dobře odlakovávájí, třetí efektový lak-fialový Crazy in love obsahuje malinké třpytky a to je hrůza!
Jak se líbí vám...?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za tvůj komentář! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...